saturday

wow vilken kanondag..
innebandy heela dagen,
me like! i fagersta och allt.
fin litet by(håla) de där, men
inte allt lika goda pizzor som
la pizza..

först oerhört liten snabbtitt av 96 laget som
jag inte la mer märke till än att dom vann.
sen våran match och vi vann med hela 6-1, bera gjort.
och sen sist men absolut inte minst damlaget som vann
med hela 12-8.. bra dag för rönnby helt enkelt.

sliten tjej är jag nu!
kan bero på att gårdagen innehöll mycket dans och sång,
eller hur pappa? eller mamma? eller lisa? eller mathilda?
hah, ja mycket folk på samma ställe helt enkelt.. men vad är
en afterwork på bmb med duoja annars?
grym kväll iallafall..

nu har jag nog inte så mer på mitt lilla hjärta..

jooo,
måste ge en hyllning till min alldeles egna lilla blondinbella,
fast jag skulle vilja kalla henne för brunettcarro.
det är en fröjd för ögat att läsa om ditt liv och alla dina förskräckliga
insidenter i oslo så just därför får du bli min brunettcarro!
måste därför sno ett citat utav alla hennes värdefulla saker hon bloggar om:
"Obama, låter inte det skrämmande lik Osama?" // Natacha Peyre

keep up the good work,
ching kompis


psst:
slänger in en 5min-photoshopad-look-a-like bild på min brunettcarro!
hah, jag tycker den blev komiskt


Kommentarer
Postat av: Brunettcarro

therese.L TACK!!!!

2008-11-09 @ 11:22:56
URL: http://enfetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback