söndag

och jag lengtar tills den här veckan drar igång.
jobb hela veckan med ett litet stopp på fredag
i sthlm med världens bästa sara!

imorgon blir de lite gym på morgonkvisten sen
jobb 11-19 och avslutar dagen med min kära
city-vän på oxen. mhm, jag gillar dig.
(och många andra också tydligen, he)

jag skulle verkligen behöva prata med någon.
som inte vet vem jag är. jag skulle bara vilja
träffa någon som lyssnade och sen glömde
de lika snabbt. just för att jag bara måste få
ur mig lite känslor.
ah, nu är det mycket blandade känslor som ligger
i luften.

12 dagar kvar också,
sen blir de lite mini-semester. ska bli rå-skönt!!

simma lugnt,
tessie

dagens i-lands problem,
varför finns de inte ratt-värme?
precis som de finns stolsvärme.....

he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback