mms blogga?

kära och trogna bloggläsare.
hör och häpna, jag ska ta det här med att blogga till en ny nivå.
jag ska börja mms blogga. tydligen en ny finess inom blogg världen så håll koll. för rätt var det är kommer det en bild eller två.

här händer det grejjer mest hela tiden. mars månad har varit besöks månaden med finbesök. mamma och jocke invigde åre i början på mars, fruktansvärt kul tycker jag. familjen eriksson strax efter de och vi fick äntligen träffa våran älskade prins vince! tråkigt nog började ju åre sjukan ta fatt just då och jag vart drabbad först och släppte de vidare till både dennis, monika och micke. efter de tror jag hela åre blev sängliggande. efter de kom mina söta tjejjer på besök och vilken vecka! stackars lilla alle som lipade över att få åka hem. tänk då när jag åker hem, jag kommer förmodligen lipa fram tills vi drar till gotland.

gotland ja, blir inge västerås för mig i sommar. på både gott och ont. mest gott! ica maxi visby ringde precis och frågade om jag har svårt att hantera fisk? så hoppas jag ska stå där och kränga lite fisk i delikatess disken i sommar. de vore som en dröm. i vilket fall drar jag till underbara öjn gotland.

ush, mindre än tre veckor kvar nu. kommer bli riktigt kul att komma hem och träffa alla och kramas med min pappa igen men att lämna de här är skittråkigt. har kanske haft min roligaste tid i hela mitt liv, bara under en vinter!

jag går in till byn på en lunch med min favorit tina nu,
vem vet.. bjuder kanske på en mms-bild?

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Äntligen uppdaterat, härligt tjejen min :-)



Du är så välkommen hem och jag förstår att du trivts bra i Åre, underbara människor/vänner/arbetskamrater runt omkring dig där.



Längtar, längtar, ses om kanske 20 dagar ;-)

Kramis mamsen

2010-04-13 @ 11:59:42
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-13 @ 20:19:09
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback