blås

-22, snöstorm och blåst så man tror man ska flyga bort och jobb på de. ne just nu visar åre inte sin bästa sida! man gör det bästa av situationen och hänger nere på holiday och badar, bastar och tränar! beach 2010 eller?

strax ska jag och danne iväg och ta bergbanan upp till fjällgården och käka brunch med några från jobbet. riktigt mysigt! sen blir det väl förmodligen holiday med bad och träning. ryktas även om en efterlängtar sune kväll, sunes sommar+sunes jul. sol i sinne, brun inne.

mitt i all blåst och snöyra händer något tragiskt i åre. läs själva här http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6648460.ab

på onsdag står det att solen ska titta fram så jag hoppas på lite skidåkning då..

längtar till mars också.
först kommer min söta mamma med sambo, veckan efter la familia eriksson och avslutas med mina söta vänner från skultuna våldgästar mig på min födelsedag! kan nog inte bli bättre

GRATTIS till min älskade och saknade vän sara. se till att snön har försvunnit hemma tills jag kommer hem så vi kan våldgästa alla uteserveringar!!!!!! hoppas din dag blir kanonfin :)


Kommentarer
Postat av: Sara

TACK!!!!

2010-02-22 @ 10:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback