bloggtorka

har varken haft tid och lust till att blogga dom senaste två(?) veckorna.. får dock höra de hemifrån och till min förvåning på hanson där jag verkar ha min största läsare, tack för de anders!

studentveckorna är över och ja det firades som i vanlig ordning på timmerstugan. cheferna hade abonerat dom flesta sittplatserna för lite käk i form av lasagne och sedan skålade vi alla för att helvetes veckorna var över. en del skålade kanske lite mer än andra men som vanligt när bygget personalen invarderar timmerstugan på söndagar spårade de! jag och danne bestämde oss för att gå hem runt 18 och sadla om och ta oss en liten powernap det sluade med att båda vaknade 00.30, not good. vi somnade om och när vi vaknade på måndagen traskade ner till åre relax och spa, även de hade cheferna abonnerat hela dagen. massage, relax, peeling, bastu, bad, ansiktsbehandlingar... you name it! vi fick allt. snacka om att cheferna verkligen ser hur mycket vi sliter och jobbar för att senare bli belönade med något sånt här. tänk om alla chefer kunde vara minst hälften så bra som dom!!?!

har även hunnit vara ute i backen.. danne två dagar denna vecka och jag en vecka. gick riktigt bra för mig igår trots problem med en pjäxa. börjar hitta det mer och mer nu och jag tycker det är riktigt kul! kommer lite bilder här nere också.

ska laga mat åt min man nu,
fridens!
(PS: mustasch var det absolut coolaste och grymmaste jag sett!)






jag innan och fruktansvärt laddad för mustasch!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhhhh, vad skoj med uppdatering, har lääängtat massor. Dessutom med lite foton, härligt!

Må så gott, hälsa & krama alla jag känner

//Mamsen

2010-02-11 @ 19:48:44
Postat av: [email protected]

Vem´s är skidorna, undrar Susanne på jobbet



//Mamsen

2010-02-12 @ 12:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback