bloody sunday

sitter och väntar på att tina ska hämta mig så vi kan ut och åka skidor för andra dagen i rad, inte likt mig. gårdagen begav jag och tina oss till tegefjäll för att visa vad vi går för bland alla barn. hon som inte åkt skidor på 9 år och ja, lilla jag som knappt kan stå på ett par skidor. men det är över min förväntan vad bra de går just nu!

idag samlas bygget personalen i backen och käkar lunch tillsammans för att i vanlig ordning ta timmerstugan och afterskin till en annan nivå. dock tror jag att det blir mycket lugnare än vad hur det brukar sluta. älskar lediga dagar just för tillfället!

backen kallar, petar in lite bilder senare!
hejpa

Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar efter bilderna på skidstjärnan.......



Hälsningar från mamma nyss hemkommen från Engelbrektsloppet i Norberg,



Kram Kram o ha en jättebra "Alla hjärtans kväll"

Hälsa alla jag känner :-)

2010-02-14 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback