.

har precis kommit hem efter någon timma i backen. nu var det ju ett tag sen så det var skönt att bara ta sig ut någon timma och känna på ny snön. riktigt bra gick det också! åkte förbi bräcke och spanade in pelle, dan, robin och gustav när dom trixa lite. danne som är nybörjare ger jag klart godkänt med tanke på att han åker med dom som övat i flera år/månader! köpt nya skidor har han också gjort. så nu slipper han gå till hanson varje gång och låna! så nu är det bara jag kvar men det får bli nästa vecka.

lite trögt med folk på jobbet dom här veckorna men samtidigt är det skönt. får man så mycket annat gjort! hoffmaestro var på bygget igår, succé som alltid!!!

tänkte visa mina nya (morfar)brillor som jag köpte på hanson i tisdags. sommarens plagg om man säger så! den och min svarta hatt som jag vann på tradera för någon dag sen, 50 spänn. ett riktigt kap, som alltid.

after ski jobb vankas,
hejpa



Kommentarer
Postat av: Ida kusin!

dessa glasögon var ett hett samtalsämne hos farmor och farfar igår,

snygga är dem!

2010-03-07 @ 10:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback