liten lilo

dagarna rullar på som vanligt väldigt fort och man har i princip hela tiden någonting att göra. dag som natt. just nu hänger vi mycket nere på holiday och bubblar och badar vilket är väldigt mysigt. snart får jag köpa mitt kort där också så jag kommer igång med träningen lite bättre.

fint väder både idag och igår så man har lite ångest att man inte tagit sig ut i backen och åkt lite. får bli imorgon! som sagt, strålande sol och -18.. jag klagar absolut inte!!!

var barnvakt igår åt en sjuk liten lilo. hon fick vara fotomodell dagen till ära och de är ju aldrig fel,
lite resultat..



Kommentarer
Postat av: Mamma

Söt liten kis på bilderna, men jag saknar en bild på min älskade dotter och hennes nyinköpta

"morfars glasögon"

Puss och massor av kramar från mamsen ;-)

PS. Tror morfar blir stolt när han får höra att hans glasögon är helt rätt i tiden DS

2010-02-23 @ 20:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback