student veckor

dags för åre's värsta veckor.. student veckorna! fullsatt afterski och fullsatt nattklubb. men de ska bli superkul! man kan ju iallafall komunicera med dessa människor. började lite smått dåligt idag på afterskin då det endast blev 300, så jag gick av vid fem. drog till allstar och hängde och sen hem och vilade lite!

måste berätta om en rolig händelse som skedde igår!
vi står alla laddade och fullt upp med alla fulla norrmänn som tjafsar och är allmänt iq-befriade. fullsmockad garderob och ingen kom fram någonstans. jag hänger in en äcklig norsk tjejs jacka och poängterar väldigt tydligt att hon ska hämta ut pengar i baren och sedan komma tillbaka och betala sin jacka, annars får hon inte ut den sen! jag vänder mig och ska lämna hennes lapp och norsken är försvunnen.. vänder mig och tar ett djupt andetag och ber till gud att jag inte ska ha ihjäl alla norrmänn jag ser och vänder mig om för att möta nästa dumma idiot.. till min förvåning möter jag en lång man med mycket skägg och verkar hyffsat lugn. jag tänker efter och säger till mig själv, "har jag mött denna man tidigare i mitt liv"? han var alltså väldigt bekant.. får i nästa sekund en hand på axeln och en mun nära örat som visar sig vara kim som viskar "HELVETE, ser du vem det där är??!!!!!" och jag vänder mig om och konstaterar att jag känner igen honom som fan.. i nästa sekund får kim panik och säger "DET ÄR JU FÖRIHELVETE PETER FORSBERG!!!!!!!". haha i nästa sekund slåss jag och kim om vem som ska ta hans jacka. jag med mina vassa armbågar vinner såklart och drar på jordens fejk smile och hundögonen åkte fram "hej och välkommen, kan jag ta din jacka!!?!!"..
det var min historia om den gången jag hängde in peter forsbergs jacka!!!!!

nu väntar studenterna så jag ska sadla om och dra på det fina leendet jag alltid har (så fort det inte har med norrmänn att göra) och gå till jobbet!

kom på att det är i en annan del av köping idag, det får mig att sakna mina små köpingstjejer!! MAMMA, krama dom från mig!! <3

hoppas ni får en AWSOME söndagskväll, det ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback