sunday

dagen har börjat väldigt bra. vaknade runt 11 väldigt utvilade och kände att jag måste ta tag i lägenheten! jag började med att diska, plockade lite, vek tvätt och avslutade med att kasta i en tvätt i maskinen! kanske har jag lite ångest över att jag spenderade i stort sett hela dagen igår i sängen! mådde dock inge bra så det har sin förklaring. måste ha ätit nå konstigt för helt plötsligt under dagen igår spydde jag som en gris! kände mig väldigt hängig men hade ingen feber.. idag känner jag mig väldigt kry och glad så det ska väl förhoppningsvis vara bra, men man vet ju aldrig.

dagarna rullar på som vanligt med jobb 14.30-18-30 och sen någon timmes rast för att börja igen 21-03! i torsdags tog jag och några tjejer från garderoben lite ledigt och åkte till östersund för att utöka våra garderober lite. till våran förvåning när vi kom fram var det den sjukaste rean jag sett i mitt liv. i princip varenda affär man gick in i hade minst 50% på rea priset och alla storlekar fanns. tror ni att vi gick loco då eller? speciellt när vi kom in på monki och kassörskan förklarar att en liten del av affär i början är ordinarie pris på och resten av affären är det 75% på!!!!!!!!!! i got crazzzzy!

utlovar att det ska bli fler bilder här i blogggen också då danne håller ögonen på skaft på jobbet och hittar en digitalkamera för runt 2000:-!! har beställt sladd till den så när den kommer, kommer bilder. längtar fruktansvärt mycket nu till sicilien i maj då denna kamera är en undervattenskamera!!! anna, fatta vad kul vi ska ha!! :-)

och imorgon är det måndag, vilket innebär MÅNDAGSKLUBB!! YEY

tänkte make'a mig lite nu och sedan bege mig till jobbet, kanske borde väcka danne också som fortfarande sover fast klockan står på 14:11 !?!
hoppas nu får en awsome söndag, de ska jag ha!!!

hugs

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR DIG JAG DÖR JAG SAKNAR DIG KOM HEM JAG SAKNAR DIG

2010-01-25 @ 23:24:37
Postat av: Anonym

oj, det var jag som skrev, sara

2010-01-25 @ 23:25:06
Postat av: Anonym

lennqvist..

2010-01-25 @ 23:25:31
Postat av: Anonym

Dags för en uppdatering om livet i Åre, länge sen det kom ett nytt inlägg .........

Puss & Kram, mamsen

2010-02-02 @ 10:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback